viernes, 8 de noviembre de 2013

O inicio - Xustificación da labor Docente

Adoitase dicir iso de,

"Vamos comezar polo principio"

Pero a veces non é sinxelo.

Relaciono o mundo da educación con un aprecio persoal pola labor dalgúns dos meus profesores. Todos coñecemos esa sensación. As boas prácticas dos mestres repercuten na nosa forma de ser e nos forman como persoas.

Recordo a miña profesora de primaria, que co seu facer tranquilo e paciente nos ensinaba todo o que se gardaba nos libros e moitas outras pezas escollidas con agarimo que construían o noso pequeno universo infantil.

E o meu profesor de ciencias políticas que na axitada etapa de secundaria nos recordaba que o importante é preguntarse o porqué das cousas e afondar na realidade para non confundir lobos con ovellas.

E a de plástica que nos contaba as súas viaxes polo mundo, facendonos soñar con grandes cidades e escenarios novos cheos de oportunidades.

Todos eles me ensinaron a emocionarme co meu traballo, e a realizalo sempre da mellor maneira que sei. Respetando as maneiras de ser das persoas coas que traballo, sentíndome orgullosa dos pasos cara diante que dan e afortunada de que decidan camiñar ó meu carón.

Son das que pensa que unha tarefa tan importante como a educación é necesario deixala en mans de persoas que realmente sintan unha satisfación plena ó realizar a súa labor.

No hay comentarios:

Publicar un comentario